A létesítmény teljes körű megvalósítását jelenti oly módon, hogy az Építtető egy céggel, azaz a Generál kivitelezőveláll kapcsolatban. Kizárólag vele kell egyeztetnie a kivitelezés során, így az információ áramlás és a megrendelőikontrolling lényegesen egyszerűbbé és gyorsabbá válik. Az összes koordinációs és kivitelezési feladatot az évek ótaegyütt dolgozó, jól összehangolt alvállalkozói csapattal és beszállítói körrel a generál kivitelező látja el. Ez amegbízási forma biztosít az Építtető számára a legtöbb felszabaduló időt és energiát.
Ebben az esetben a szakkivitelezők minőségi munkájáért felelős a generál kivitelező.
Projekt menedzsment
Olyan koordinálási feladatok elvégzését jeleni, mely során az Építtető egy Projekt menedzsert bíz meg, hogy teljeskörűen képviselje őt egy team munka keretein belül a projekt folyamán közreműködő vállalkozók között. Ezáltal aMegrednelőnek lehetősége nyílik a projekt folyamán több vállalkozó bevonására úgy, hogy a projekt menetezökkenőmentes maradjon. A Projekt menedzser folyamatosan kontrollálja az ütemtervnek és a műszaki tartalomnakmegfelelően az Építtető által leszerződött vállalkozókat és rendszeresen ellátja a Megrendelőt az aktuálisinformációkkal. Projekt menedzseri feladatok: árajánlatok bekérése és összehasonlítása, anyagok kiválasztásárajavaslat tétel, hatósági és közmű engedélyek beszerzése, pénzügyi elszámolások stb. Így az építkezés soránfelmerülő rengeteg teendőre is marad ideje az Építtetőnek.
Műszaki ellenőrzés